Find vores golfbane

Kørselsvejledning

Banen ligger i meget naturskønne og rolige omgivelser ca. 30 min. kørsel nordvest for Aalborg. Herregården Oxholms bøgeskov danner baggrund og læ for vestenvinden, og der er panoramaudsigt over Limfjorden fra flere af hullerne.

Herunder kan du se vores kørselsvejledninger:

Aalborg/Nørresundby-området

Fra øst

Ved Aabybro køres trekvart omkring i nr. 2 rundkørsel i retning af Thisted. Der fortsættes ligeud indtil man er kommet igennem Halvrimmen. Kort efter byens udkant drejes til venstre, og man følger skiltningen bl.a. gennem et stykke skov til golfklubben, som ligger på højre side. Bemærk, at man først skal passere klubbens greenkeeper-gård, inden man kommer til selve golfklubbens P-plads.

Fjerritslev-området

Fra vest

I Brovst drejes til højre i lyskrydset. Der fortsættes ligeud (bl.a. gennem en rundkørsel) indtil man kommer til et T-kryds. Her drejes til venstre og vejen følges, indtil man har Oxholm Gods på venstre hånd og en mølle på højre hånd. Her drejes til højre, og man kører ligeud forbi møllen gennem Hammershøj/Østerby, indtil et skilt mod golfklubben viser til venstre. Golfklubben ligger umiddelbart herefter på venstre side.