På 18-huls banen

Lad Ølands skønne natur og vores dejlige, velplejede bane danne rammen om et golfarrangement for familie, venner eller firma.

Ved et golf-arrangement i Øland Golfklub på 18-huls banen gælder følgende betingelser:

Deltagere

• Et arrangement kan afholdes for grupper på min. 15, max. 72 deltagere.
  • Ved bestilling opgives det formodede antal deltagere samt navn/telefonnr./mailadresse på kontaktperson.
  • Øland Golfklub fremsender herefter en bekræftelse pr. mail med de aftalte oplysninger.
  • Senest en uge før den aftalte dato skal kontaktpersonen maile en liste med DGU-nr. og navne på deltagerne til Øland Golfklubs mail: kontoret@oeland-golfklub.dk.
  • Øland Golfklub vil sørge for, at udskrevne scorekort ligger parat ved ankomst.

Starttider

• Der vil som udgangspunkt – og altid i weekender og på helligdage – være løbende start fra hul 1.
  • Ved min. 30 deltagere kan der på hverdage tilbydes gunstart med udslag senest kl. 9.00.

Forplejning

• Det er muligt selv at medbringe mad, som kan nydes i klubbens lokaler.
  • Drikkevarer skal købes i klubhuset, hvor der er høflig selvbetjening. (Husk mønter)
  • Ved min. 15 deltagere kan der bestilles mad efter aftale.
  • Ved afbestilling af mad senere end 2 dage før den aftalte dato vil betaling herfor blive opkrævet!
Se menu

Menukort 2022

• Betaling: Vi vil sætte pris på en samlet betaling, men det vil også være muligt at betale greenfee og evt. forplejning enkeltvis ved ankomst.

Vi modtager både kort og MobilePay: 76565

• Husk venligst at skrive, hvad du betaler for – det letter kassererens arbejde.

• Golfbil: Det tilrådes at bestille i god tid.

• Yderligere oplysninger og bestilling:  kontoret@oeland-golfklub.dk.