Vellkommen til

Tirsdagsklubben Gråænderne

Some description text for this item

Vi er – synes vi selv – en lille hyggelig klub i klubben med fokus på både golf og socialt samvær.

Vi er knap 50 medlemmer af blandet køn, som sætter hinanden stævne hver tirsdag formiddag, dog uden tilmelding og mødepligt. Vi optager p.t. max. 50 medlemmer, hvorefter der er venteliste.

Hvis du er interesseret i at blive medlem, bedes du kontakte formanden Else Olesen på mail se.krobath@gmail.com

Vi begynder dagen kl. 9.00 med en kop kaffe, nybagt franskbrød og lidt snak. Vi slår ud ca. kl. 9.20, og da matchen kun er på 9 huller, er vi færdige ved frokosttid.

Efter matchen samles alle spillere, hvor præmieoverrækkelse og afslutning finder sted. Der er vinpræmier til dagens højeste score m/k samt til den spiller, der er kommet nærmest hul.
Vi betaler 100 kr. i årligt kontingent samt 20 kr. hver gang vi mødes og spiller.

Alle betalinger skal ske elektronisk til Gråændernes MobilePay-Box og med angivelse af eget navn.

Præmievinen er sponsoreret af købmand Karsten Bendix Hansen fra REMA1000 i Brovst.

Klubben er åben for nye medlemmer, men der kan forekomme venteliste!

Hvis du er fuldtidsmedlem i Øland Golfklub, og dit handicap er 54 eller derunder, så er du meget velkommen til at prøve at deltage et par gange for at se, om det er noget for dig.

OBS: Hvert år uddeles der en præmie og et diplom til årets 2 matchvindere. Diplomet overrækkes i forbindelse med den kombinerede sæsonafslutning, generalforsamling og julefrokost, som normalt afholdes først i december.

På klubbens vegne

Else Olesen

Se Gråændernes vedtægter her:  Vedtægter pr. 07.12.2021

Klubbens æresmedlemmer:

• Hans Runge Hansen, Øland, med tak for godt formandskab gennem mere end 20 år.
  • Peter Thuesen, med tak for trofast hjælp til borddækning, kaffebrygning og megen anden god service gennem mange år.

Årets Matchvindere

• 2023: Else Olesen, Brovst, og Svend Erik Olesen, Brovst